Üdvözöllek a gasztroblogomon! Kellemes időtöltést és nézelődést! Becca

2010. november 3., szerda

Barbie torta vol.6


Október 23-ára készült ez a menyasszony Barbie torta, barátnőm, Évi és férje, Mike esküvőjére. Szerintem jobban sikerült még az előzőnél is, mivel volt segítségem: tesóm, Reni. Egyre ügyesebb, jó hasznát veszem a kreativitásának! :)


Az esküvőn


A felsőrész közelről

A torta tiramisu ízű, bevonata pillecukor fondant (készítését lásd: ITT). Az ékszereket, fátylat tesó csinálta ismét, plusz a frizuráját is a babának, ami nem egyszerű dolog, mivel drótokkal és hajlakkal lehetett csak rögzíteni.
Tésztájának a kókuszkocka tésztáját sütöttem meg dupla adaggal nagy gáztepsiben, és abból vágtam ki köröket (és azokat még vízszintesen feleztem), egyre kisebbeket, amiket egy kerek tálba tettem, és közé a krémet.
2 tiramisu ízű pudingot főztem 7 dl tejjel, 7 ek. cukorral, és hozzákevertem kb. 5 dl felvert hulalát (a maradékkal kentem be a szélét is). Majd arra borítottuk a fondantot.







3 megjegyzés:

Edó írta...

Ó de csodás lett!Nagyon tetszik a frizura!!Tökéletesebbet cukrászmester sem készített volna.

Anyatigris írta...

Meseszép lett!:O:O:O:O
Állam a földön:D

Névtelen írta...

Kedves Mónika!
Blogod segítségével 4 éves kislányom születésnapjára készítettem én is egy Barbie tortát. Nagyon nagy sikere volt, és nekem is hatalmas sikerélmény volt. Köszi az ötletet!!!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...